2010年3月5日 星期五

點眾終於發放百佳禮劵

乞兒最近接到網友的通知表示點眾可以申請禮劵了. 乞兒馬上在上月11號登入點眾網站, 果然可以申請百佳禮劵. 乞兒申請了3張hk$50百佳禮劵. 然後在昨天收到點眾Isabel寄來百佳禮劵. 以下是支付CAP圖 :
乞兒從這刻開始解除付款黑名單中的點眾記錄啦. ^^
點眾拖延了超過半年付款申請可能是周轉困難或其他問題, 但是巳對自己的信譽造成嚴重影響. 網調站的調查公信力建基於會員的數量, SAMPLE SIZE越大, 調查結果越可靠, 流失會員是網調站的重大的損失!

乞兒在這裡替點眾宣傳一下 : 現在免費登記點眾會員可以抽ipod. ^^
網址是 : http://dianzhong.hk


相關文章: 點眾Valued Options付款信譽破產!

11 則留言:

  1. hello =] 可以交換LINK 嗎? 我的BLOG =] : www.hkdonut.blogspot.com
    我+左你LA=]

    回覆刪除
  2. Hi 香港donut,
    巳加你的link. 貼adsense廣告啦, adsense效益更好啊.^^

    回覆刪除
  3. 想問 ask2link 有冇介紹費收?

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. HAHA=] THX
    adsense 五收我個APPLICATION, 佢話:

    We did not approve your application for the reasons listed below.

    Issues:
    - Page Type

    係五係因為我開左個BLOG 五耐?
    Anyway, 多謝你帶我入行 X)

    回覆刪除
  6. Hi Benji,
    歡迎你加入網上乞食行業. ^^
    我睇過你個blog, 係今個月新開既, 內容巳有31篇post.
    不過每篇既文字太少, 圖片太多, 轉載太多, 原創太少. adsense係cap完你篇文章, 搜索左你篇文內的關鍵字再自動編排廣告給你, 如果你既文章太少字, 理論上係好難編ads上去. 試下post多幾篇"作文"上去再申請, google再審核後可能會批准的. ^^

    回覆刪除
  7. to 小新:

    乞兒睇漏你既留言. ^^
    ASK2LINK係有錢收既. 你可以抽下線收入10%佣, 但不會影響下線收入.

    回覆刪除
  8. 我一年前兌現點眾WELLCOME COUPON, 一年後仲未收到WO!!!!!

    回覆刪除
  9. 乞兒在1年前也是換惠康券, 追了幾次電郵來回, 無法收到,最後叫點眾取消兌換把錢退回帳戶內, 至最近再換百佳券. 最近點眾推出既係百佳券, 你追下isabel.

    回覆刪除
  10. 點眾出票真係好慢,不過佢用實數現金作為完成調查的獎賞係變吸引。但globaltestmarket就最均真,真係出支票。=]

    回覆刪除
  11. 我想問 點眾完成問券真係會有獎勵寄俾你? 洗唔洗再要收費果d?

    回覆刪除